Ofte stillede spørgsmål
Hvordan kan jeg returnere mit produkt? Vi beklager, at du ønsker at returnere produktet. Tjek først, om produktet opfylder nedenstående punkter, inden du pakker det og sender det retur.
Intertaping B.V. t.a.v. Returnering Voorstraat 13 4793 ET Fijnaart. Holland |
Hvor mange forsendelsesomkostninger betaler jeg? Fragtomkostningerne for at sende dine købte produkter hjem kan findes i indkøbskurven under købsprocessen. Ønsker du at returnere et produkt, er returneringsomkostningerne for din egen regning. |
Hvornår modtager jeg min ordre?
Vi afsender din ordre samme dag, så snart du afgiver din ordre inden kl. 15.00 (ekskl. weekender og helligdage). Ordrer afgivet i weekenden vil blive afsendt mandag. Din ordre kan spores via en Track & Trace kode fra DPD. |
Hvordan ved jeg, om min ordre er blevet afgivet?
Efter hver ordre vil du modtage en bekræftelse på e-mail. Derudover har du altid mulighed for at se status på din ordre på din konto. Hvis du har spørgsmål eller kommentarer, kan vores kundeservice kontaktes på mail og telefon. |
Hvordan kan jeg kontakte kundeservice?
Ønsker du at kontakte os med et spørgsmål om et produkt eller en ordre, kan du gøre dette via kontaktformularen på hjemmesiden eller sende en mail til iinfo@intertaping.com. Vi bestræber os på at besvare din e-mail inden for 48 timer. Du kan også ringe til os i kontortiden på +31 (0)168-462454. Vi er tilgængelige fra 09:00 til 16:30. Hvis du har et spørgsmål om, hvor din pakke er, er det bedst at kontakte DPD kundeservice. |
Jeg har bestilt det forkerte produkt, kan jeg bytte?
I nogle tilfælde er det muligt at bytte et produkt. Send en mail med dit ordrenummer til info@intertaping.com. Forsendelsesomkostninger for det nye produkt, der skal sendes, er for forbrugerens regning. |
Hvilke betalingsmetoder er der?
Vi arbejder med forskellige betalingsmetoder. De vigtigste er iDeal & Paypal. En oversigt over alle betalingsmetoder kan findes i sidefoden. |
Mit produkt ankom beskadiget, hvad skal jeg gøre nu?
Hvis dit produkt ankommer til dig beskadiget, er det ikke meningen. Så vil vi gerne sammen se på en løsning. Det er bedst at sende os en e-mail via info@intertaping.com med dit ordrenummer og eventuelle billeder af produktet, så kontakter vi dig hurtigst muligt. |
Er alle varer i onlineshoppen faktisk tilgængelige?
Vi tilbyder dig selvfølgelig ikke noget, som vi ikke har på lager. Dette giver dig sikkerhed for, at det ikke vil tage lang tid at modtage din ordre. Det kan dog ske, at nogen lige har været foran dig med dit køb. Vi anbefaler derfor, at du hurtigst muligt betaler for varerne i kassen. |
Kan der laves prisændringer efter jeg har bestilt?
De priser, der vises på tidspunktet for din ordre, er også de priser, du betaler. Efterfølgende prisændringer vil ikke påvirke din ordre. |
Hvorfor skal jeg oprette en konto?
Registrering hos Intertaping B.V. giver dig en række fordele:
|
Er det obligatorisk at oprette en konto under en ordre?
Nej, dette er ikke obligatorisk. At have en konto har mange fordele. |
Hvor kan jeg finde de generelle vilkår og betingelser for Intertaping B.V.?
Fra Vilkår og betingelser kan findes i menuen nederst på siden. Derudover tilbydes vores generelle vilkår og betingelser under indgåelse af en ordre, uden accept af vores generelle vilkår og betingelser vil vi ikke behandle en ordre. |
Hvor kan jeg gå hen, hvis jeg har en klage?
Hvis du har en klage over vores produkter eller vores service, kan du kontakte os via kontaktformularen eller via info@intertaping.com Du vil modtage et væsentligt svar fra os inden for 48 timer efter modtagelsen af din klage. Hvis du ikke er tilfreds med behandlingen af din klage, kan du også indgive den til Thuiswinkel-tvistudvalget (www.sgc.nl) eller til denne tvistkomité via den europæiske ODR-platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/). |