Gennemgå betingelser

Anmeldelser af vores service og produkter er meget værdifulde for andre kunder, så vi håndterer dem med den største omhu. Intertaping.BV sender kun anmeldelser fra kunder og personer, der faktisk har prøvet produktet.

Anmeldelser om oplevelsen med Intertaping placeres på TrustPilot, der er altid en kundeordre knyttet til dette. De udsendte anmeldelser modereres af TrustPilot som en uafhængig mellemmand. Der er både positive og negative anmeldelser om Intertaping BV.

Fra 28. maj 2022 er retningslinjerne for placering af produktanmeldelser blevet skærpet, og der vil kun blive lagt anmeldelser op, hvis e-mailadresse kan knyttes til en kundeordre, som det anmeldte produkt er købt med. Anmeldelser indsendt før denne dato kan ikke alle spores tilbage til en ordre. Intertaping BV betaler ikke for opslag af anmeldelser, når anmeldelser refunderes af tredjemand, oplyses dette.

Hvordan bedømmer vi anmeldelser?

Intertaping BV sender kun anmeldelser fra kunder og personer, der rent faktisk har brugt produktet, selv når det er negativt eller neutralt. Inden anmeldelsen bliver offentliggjort, kontrollerer vi manuelt, om den er ægte og opfylder vores anmeldelsesbetingelser. Når produktet er købt på Intertaping.nl, vil vi nævne dette i anmeldelsen. Intertaping BV betaler ikke for anmeldelser, når en anmelder er blevet refunderet af anden part, oplyses dette.

Udsendte produktanmeldelser bliver manuelt gennemgået af vores kundeservice, hvis noget ikke går efter planen, kontakter vi den relevante kunde. Anmeldelsen vil være online inden for 1 til 3 hverdage. Både negative og positive anmeldelser vil blive offentliggjort på siden.

Anmeldelser, som vi ikke sender, indeholder en af følgende:

  • Du købte ikke varen via Intertaping.nl
  • Dårligt eller stødende sprog
  • Spørgsmål om status for ordren eller prisen
  • Kommercielt indhold uden eksplicit omtale
  • URL til andre websteder
  • Meninger eller udtalelser, der ikke har noget at gøre med oplevelsen af artiklen